2009-03-03

wielokryterialny algorytm :)

5 komentarzy:

  1. Pani Iwono, ciekawe - a raczej smutne - że Pani interesujące plansze pokazane tutaj nie
    zainspirowały nikogo do komentarzy (nie mówiąc już o chęci merytorycznego kontynuowania wątku). Ja niestety mam za małą wiedzę, o naukowej nie wspominając, żeby włączyć się w to; ale próbuję coś zrozumieć i skoro Pani pisze: "jeśli nastąpiłaby potrzeba, mogę dodatkowo opisać - to właśnie jestem "potrzebujący" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam Anonimie, ale nie było mnie trochę u siebie :) i dopiero dzisiaj odczytałam Twój komentarz,
    Brak komentarzy, podejrzewam, że jest związany z dobrą znajomością tematu:), to taka 'oczywista oczywistość' w trochę ironicznym ujęciu. EC BREC to robił, inni też się starali a jak przychodzi do finansowania to kasę dostają 'zawodowi energetycy' :)
    W sensie, że wszyscy wiedzą jak być powinno, a nadal jest jak jest...
    Jutro postaram się dorzucić trochę komentarzy do tabel, a Ty sprecyzujesz, który wątek jeszcze bardziej rozwinąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Oczywiście "drzewo decyzyjne" nie wymaga wyjaśnień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, zajrzałem tu bezpośrednio z Google i chętnie dowiedziałbym się więcej o Pani pracy. Czy obejmuje ona także wymienione na schemacie algorytmu metody oceny efektywności ekonomicznej?

    OdpowiedzUsuń
  5. ->Andrzej,
    tak Panie Andrzeju,
    w zamyśle, praca miała oprócz standardowych metod statycznych i dynamicznych, zaproponować nowe kryterium, umożliwiające zwymiarowanie efektywności ekonomicznej, 'energii nowej jakości' :)

    Muszę przeprosić, bo się trochę ociągam z obiecanym rozwinięciem tematu, ale dopadł mnie przedświąteczny nawał obowiązków i ...
    no właśnie :)

    Serdecznie pozdrawiam Czytelników i proszę o cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń